Märksõnad
Märksõnad on kogu SEO teenuse mõte ja alus. On esmatähtis, et Google otsingus tuleks märksõnaga esimesena välja just Sinu firma. See märksõna peab olema õige ja Sinu firmale sobiv. Kõige sagedam viga ongi, et kodulehtedel on sisutekstides valed märksõnad või lihtsalt pole nendele üldse tähelepanu pööratud.
Ideaalne SEO märksõna
Kui otsida ideaalselt märksõna, siis on see selline, mis toob sinu firmale kõige rohkem kasu. Selle otsingumaht on suur (st. et inimesed sisestavad seda Google otsingusse palju) ja samas konkurents oleks väike.
Väga paljud sellised märksõnad on juba võetud. Õnneks on Eestis neid veel piisavalt ja hetkel väga muret tundma ei pea.
Et need märksõnad teada saada tuleb teha märksõnade analüüs.
Märksõnade analüüs
Selleks on vaja panna kirja kõik märksõnad, mis sobivad sinu kodulehe toodete, tootegruppide või teenustega. Kasutada võib ideaalselt Exceli tabelit. Kui need on kõik kirjas, siis tuleb need lisada analüüsiks mõnda programmi. Tasuta kasutamiseks on Google Keyword Planner. Asub see Google ADS programmis. Sealt saab kätte otsingmahud ja konkurentsitiheduse. Kui tundub, et sobivad märksõnu ei ole piisavalt või ei ole need nii hästi firmale sobivad, saab hakata otsima lisamärksõnu. Soovitusi saab nendele jällegi programmidest. Googlel on selleks “Get search volume and forecasts”, mis asub samuti Google ADS programmi all.
Analüüsiks võib kasutada ka teisi programme. Nagu ahrefs jms. Need programmid on tasulised. Uurida võib nende programmide prooviversioone- 7-st päevast piisab kenasti, et oma veebilehe märksõnade analüüs ära teha.
Sisutekstid
Kui märksõnade analüüs tehtud ja märksõnad välja valitud, siis tuleb hakata kirjutama sisutekste, kus need märksõnad sees on. Selleks on oma reeglid ja soovitused. Sisutekstide kirjutamisest saab rohkem lugeda siin